04.1

blööö det blir aldrig kul i halmstad. just face it
bara jävligt dumma människor o man gör bort sig o är så jävla dum

MEN
det finns fina personer också. typ som robin (puss!!!!!!!!!) gonna light your fire babyyyyyy
usch jag kommer antagligen ta bort de här inläget imorrn men vafan nu är nu o klockan är fyra.gött
ja har suttit utomhus (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) i alldels för många timmar, dock me robin. o de va sjukt nice,fatktiskt. du är söt
pgaa tidiga upstignignar så är ja här nu. hemma. men de är ganska okej de me. fast heslt inte. ajaaaaa

goonatt imorn blir vi ännu fullare!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: kim

haha vad hände igår?

jag fattar I-N-G-E-N-T-I-N-G!

2008-11-08 @ 11:25:03
URL: http://diaryandherself.blogspot.com
Postat av: Å

alltså ja, haha vad hände igår?

jag fattar I-N-G-E-N-T-I-N-G jag heller.

2008-11-08 @ 14:17:23
URL: http://oroshjaerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0