10.34


i skolan nu, och det är lika grått, lamt och trist somvanligt.
sitter här med datorn och gorillaz i öronen. så det är ganska okej ändå. fast nu är mest pepp på att lite kul ska hända, typ brudhäng gånger tusen. det skulle sitta fint med bra musik, ett golv och cigaretter. vem håller med?

annars så känns allt... okej. eller ah. jag har ont i magen. men det har jag alltid. kan ni tänka er att gå runt med en ständig träningsvärk i magen? jag kan inte riktigt beskriva känslan, men iallafall. jag kan alltid rota i mammas medcinlåda o hitta nått trevligt piller. zoloft, prozac och cipramil ska nog få upp seratoninhalten. underbart.

/c

Kommentarer
Postat av: Catta

yeeeeeeey i totaly agreeeee, vad peppas det på till heljen? hoppas på fett med utgång:D PUSSS!!!!

2008-11-12 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0