13.05


söndag.

sjukt dåligt på bloggfronten den här helgen! helt sanslöst.
så jag får väl dra en summering av helgen som gått.

fredag: jag och tova befann oss i Johans lägenhet med öl & vin. där satt vi och hängde, snackade skit och lyssnade på musik och framförallt så DRACK vi. när klockan blivit runt elva trillade det även in (förutom jag, tova, johan & nån johnny) ett gäng med glada och fulla hyltebor och strax därefter tog vi en taxi in till stan och då blev det en sväng på bulls & b&b. kvällen blev inte så lyckad som jag hade tänkt mig, men full blev jag! tog bussen redan vid halv två och sen när jag hoppade av kom det upp allt som hade jag hade förtärt under kvällen... inte så fresh naeh. vaknade alltså upp med en bakfylla utan dess like & en dödslängtan som var för stor för att vara möjlig...

lördag: jag vaknade somsagt upp och mådde inte riktigt så bra som jag borde. det blev häng i sängen ett par timmar för att sedan åka in till stan och käka mcdonald's med min kära kompanion tovs. efter det så tog jag bussen hem igen för att käka ostbågar och kolla på film. Mackan ringde och vi styrde upp med fotografering till ett projekt i skolan på bunkern (skatehallen) och så blev det och det blev ett par snygga bilder iallafall. Tack macksss <3
jag kom hem, svirade om, åkte till Linus & där var peppen ganska låg. Men sen slog klockan elva och jag & flems stack ut på stan och svinade rundor. hookade med annika & catta o sen blev  det BM där jag (till min stora, stora besvikelse) träffade på en specifik ung herre som jag aldrig vill träffa igen, aldrig i hela mitt liv. fyfan. DÖ). men le fick jag göra iallafall, för jag träffade Viktor & Coffe! Vi gick sen till b&b och dansade tills fötterna blödde. När klockan slagit över tre så hade jag redan hookat med Bella & Åsa och min mor var så snäll att vi fick skjuts hem. jag var hemma runt halv fyra och då pratade jag lite med J som är sååå fin! :)

naeh. nu ska jag dö lite.

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0