16.51


hemma.

haft en helt okej dag so far. skrev historiaprov och det gick mycket bättre än förväntat! men ikväll är det en pluggfri dag, måste egentligen sätta igång med matten i med att jag, tyvärr, insjuknade väldigt väldigt fort tio minuter före jag skulle göra det i måndags..... menmen. sen kan jag ju förövrigt nämna, bortsett från förseningen imorse, att jag har varit på varenda lektion hittills denna veckan! WAY TO GO CARRO!
dock blev mitt humör ganska nedstiget när min kära lilla mamma talade om att vi minsann ska ha en massa hitech-prylar i hennes lägenhet, svindyra förståss. samma grej för pappa. men man kan icke hjälpa mig med min månadshyra om jag skulle flytta (och om jag inte får iackorderings-bidrag..) det är väldigt jävla surt. jag blir faktiskt inte lyckligare bara för att jag har en stor platt-tv i mitt rum.

helgen kommer bli fin med utgång och diverse alkohol. det kan bara inte bli bättre än så kära vänner!

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0