22.16


ni som känner mig vet att jag har en bristande egenskap att klä mig efter väder. och ja, nu i slutet av november är det kallt. jävligt kallt och kallare kommer det att bli. jag hade då i åtanke att köpa mig en VARM jacka för första gången på typ, tre år. detta höll jag tills jag steg in på h&m igår. och där var den. mitt framför ögonen på mig. denna jacka, denna UNDERBARA korta skinnjacka (fake-skinn givetvis!!!) i biker-modell som jag har letat land och rike efter i ett helt år. jag hade tappat hoppet, men där uppenbarades den. det fanns två stycken kvar, och den ena var i min storlek. och det var löningsdag. jag skulle alltså ha den för vilket pris somhelst. och fem minuter senare traskade jag, nöjd och glad, ut från affären och 500 kr fattigare.

jag har alltså gått och frusit my ass off sen igår. BUT I LOVE IT!

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0