idiotidiotidiotidiot


idag är det söndag, och min beryktade söndagsångest borde kicka igång närsomhels.Nu har ännu en helg i våra liv passerat och aldrig kommer åter. Det känns ganska deppigt att säga så men inom loppet av ett par fjuttiga jular och födelsedagar, kommer alla vi tillslut bli gamla. men inte nu och inte än.

helgen har varit helt okej, faktiskt. lördagskvällen började hemma hos jens med catta, annika och flem. och med vin, öl och shots givetvis! efter lite häng där drog vi vidare in till staden och till sandwich, aka mackan, satt och söp i en halvtimme för att sedan gå in till stan och svina runt alldeles för mycket. och efter x antal kamikaze-kannor och öl på asian var jag kalaas. kvällen slutade efter lite rännande runt om i stan och slutade efter ett par timmars dans på valentine. Och det är där folk aldrig slutar förvåna en hur svinigt man kan bete sig... jag hade blivit lovad taxi hem med sällskap. tror ni att det blev så? nix. jag fick gå hem själv i ösregn runt halv fem på morgonen, tack för det din jävla idiot. det värsta är att jag inte blir speciellt förvånad och inte tycker det är så farligt, liknande saker hänt tvåtusen gånger minst. och det är galet att jag inte begriper mitt egna bästa. men nu sitter jag här och är snorförkyld...

/ c

Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka inte med mig då.

2008-10-26 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0