tänka först, göra sen!


jag är väldigt förvånad över hur bra omdöme och förnuft försvinner så fort jag har lite i mig. jag ringer pinsamma samtal, skickar dumma sms och framförallt, jag tänker inte alls.
igår var en sån kväll. men jag hade jättekul! jag var utklädd till katt, och kom till min stora förvåning fram till att jag såg ut som en svart playboy-kanin. och det var inte riktigt min mening. och efter mycket dans och MYCKET dricka landade jag hemma hos e (och är väl där omdömet och förnuftet försvinner...)....
vi vaknade tidigt och jag tog bussen vid kvart över tio, kom hem och har i princip sovit sen dess.
ikväll vet jag inte riktigt vad jag är peppad på, dricka lite öl igen eller varför inte, för en gångsskull, ta en lugn hemmakväll med film? Vi har ju trotts allt lov.... men, om jag känner mig själv väl (vaaarföööör gör jag inte det på fyllan???) så kommer jag få spatt runt elva tiden och det blir att vi är ute och svirar iallafall.

ha en trevlig kväll
/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0