åhå!

eftermiddag.

fortfarande i skolan. Haft håla sen tio över tolv och nu ska jag ha matte. weiho...
det är fint väder ute och det lyfter humöret lite iallafall. Och det bästa är att stora förändringar, till de bättre, är på gång. Det är absolut inte säkert om det blir nått än, men jag har iallafall börjat lite smått att förändra saker och ting och det känns så sjukt bra. Man kanske faktiskt kan börja må fint, igen. underbart.

svårt att bestämma mig. tror inte att det spelar någon roll egentligen, men ändå. svårt att veta hur man vill att allt ska vara, och jag vet inte om jag vill det som jag hade förut. Fast.... än en gång, känslor och logik makes no sence.

/ c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0