heey

hey

snabbt inlägg. sitter på turismen och jag har inte gjort annat än att sitta o kolla rundor på bdb i brist på annat. eller ah, brist på engagemang och ork.

sjukt besviken på folk. det är inte okej. det är ganska uttröttande att jämt känna sig som ett "bra-att-ha" substitut när det krisar sig, men inte höra av sig annars... sjukt trött på folk som snackar en massa jävla skit om saker de inte har något med att göra. Jag får ta ansvar för mina egna handlingar + att jag vet att det kanske inte var den rätta grejen att göra, men somsagt är det jag som bestämmer om mitt liv och jag behöver inte någon som påminner mig hur jävla dumma beslut jag tar. för det var/är inget dumt beslut men om det nu visar sig att vara det i slutändan drabbar det mig och endast MIG. det skulle vara grymt skönt om folk fattade det här!!!

nu blir det malmö på fredag, men hemfärd tidigt morgonen efter. känner inte peppen alls men det löser väl sig. Nästa helg blir det polen med sis och kommer hem på onsdagen, blir alltså borta i 6 dagar och det ska bli SJUKT BRA!!!!!

peace out.

/ c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0