hoppilallanla


ok, ett snabbt inlägg till.
har turism nu, och vi ska snart redovisa för cp 1:orna. no offence men ni verkar dumma i huvudet allihopa (okej kanske inte alla, men EN!)

jag orkar inte med skolan, orkar inte med programmet jag läser. Jag vill kunna byta, men det är ju liite försent nu... crap. men cut the crap, eller hur? skit i skiten. Fast det är ganska svårt, att skita i det som känns jobbigt. jag vet en som kan, och jag önskar att jag hade samma förmåga till att bara vända bort när det känns jobbigt. men just nu är det ganska svårt....
fan, känslor och logik funkar inte ihop. fan också

/ c

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försök att gå vidare, han är inte värd att lägga ner så mycket tid på! Be strong:)

2008-09-23 @ 12:41:04
Postat av: torun

you can do it baby <3

2008-09-23 @ 14:34:57
URL: http://tokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0