ninjafiiiiiiisk

Jaha, hejhej.

Välkommen till min nya blogg, ninjafisk. Jag kom på att min gamla blogg är inget o ha, bara fylld med tjat och gnäll och ledsamheter så jag bestämde mig för att skaffa en ny helt enkelt, som förhoppningsvis INTE är fylld med tjat & gnäll osv. Men vi får se.

Dagen har varit ganska bra, H&M är alltid lika kul!!! not. Det finns inget spex eller liknande med att vika kläder, hänga ut kläder, larma kläder, stryka kläder osv osv osv dagarna i ända. Men på måndag börjar skolan och det är väl inte så jävla kul det heller. Men det funkar väl, tills det brakar ihop, som det kommer att göra. Men det är väl det sista jag vill tänka på nu i guess.
Igår traskade jag hem till Torunn's place och där befann sig en Sara och en nybakad kladdkaka, och det var verkligen inte fel. Jag har lagt till mig med en vana som innebär en hel del rännande i andras sängar, men det är inte så farligt som det låter, inte på långa vägar! Jag försöker bara undvika att befinna mig i en ensam, kall säng med enbart mina egna tankar som springer rundor i huvudet och som resulterar i total sömnlöshet och feteförseningar morgonen efter...

Jag vill ha helg och inga jobbiga kvällar där tankarna is driving me nuts! Kan du erbjuda det? Om du kan det, hör av dig! ¨

/ c

Kommentarer
Postat av: Emilia

gumman<3 skolan kommer vi klara, tillsammans är vi starka. Finns här för dig sötnos!

2008-09-11 @ 00:40:07
URL: http://emiliajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0