söndagsångest


söndag.

vaknade upp med samma ångest som på förra veckans söndag. på samma ställe tillochmed. och det känns just nu.... sådär. Okej kanske inte bra alls. Jag vet inte om det kan bli nått bra av det här, jag drar bara mig ännu mer tillbaka än tar mig framåt. Och då tycker jag att är så jävla illa att ge mig falska förhoppningar och väckningar mitt i natten, om det inte är så egentligen. det makes sence på kvällen och då känns allt rätt & fintfintfintfint men när jag vaknar där på morgonen med berusningen borta känns det bara jobbigt, för att jag vet att jag måste åka därifrån där sen och då är allt som det brukar vara. eller som det inte brukade vara rättare sagt. och det får mig bara att slå knut på mig själv och gå tillbaka till mitt överanalyserande dumma dumma dumma jag...

och sen så saknar jag balkongkvällar med cigg och snack i en gul second-hand-soffa... men jag kan inte nu. jag tycker fortfarande att det är och var fruktansvärt dåligt. det måste få lägga sig ett tag, tills jag inte är arg längre. så du vet om du bryr dig.

/ c

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom inte hit då isf

2008-09-22 @ 20:25:03
Postat av: torun

jag saknar dig i min soffa.

2008-09-23 @ 14:32:57
URL: http://tokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0