tire swing

hej igen.

Jo jag vet att bloggen är jätteful, men jag orkar inte mecka med den ikväll... Jag har upptäckt på senare tid att jag inte besitter en teknisk begåvning, eller tja det räcker väl med att säga att en gång för ett tag sedan frågade jag om jag & J kunde kolla på tv fastän strömmen hade gått...

Jag hade faktiskt tänkt mig att komma i säng tidigt idag, och klockan är ju bara en sålänge tjugo i ett! Och det åskar inte ute, vilket är ganska trevligt. Det som hade varit någolunda bättre skulle väl vara om jag inte sov själv, men det är lite svårt att göra någonting åt nu...

Nu ska jag ut och röka, tvätta bort smink osv, kolla på film tills jag stupar.

/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0