10.24



ok. inlägg nr. 2 idag. sitter på svenskan, har som vanligt grejer och uppgifter jag måste ta itu med men SOM VANLIGT är jag för lat & har ingen ork till att sätta igång med allt..

Jag har försökt att inte tänka på det faktum att det bästa jag vet och det som keeps me going lämnar mig på söndag. Måste tänka att det här inte slutet, utan mer en början. Det kommer gå. Det måste gå. Det ska gå.
Du kommer bara ha så mycket för dig... Ny stad, ny skola, nya bekantskaper så mycket NYTT alltihopa. En vardag som inte jag är med i, medans jag är kvar här med allt det vanliga och med en vardag som du är det grundläggande för mig. Det är det som känns tungt...
Men jag är så jävla glad. Så jävla glad för din skull för jag älskar dig och för att du är det, som jag skrev innan, det absolut bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0