16.18



jag vaknade imorse med ett ryck och hade en sån sjuk tung känsla som befann sig i hela kroppen. Min fina gick upp, men jag försökte somna om, men det var hopplöst så jag fick gå upp jag med. En packad väska, ett halvtomt skrivbord (ok inte på hyllorna då) och mitt huvud snurrade av trötthet fastän jag egentligen inte var sömning. Satte oss i en bil med gråten i halsen vi stannade såg bussen och det var väl då det brast. Det här är INTE ok... Jag visste att det här skulle bli jobbigt, men inte såhär jävla jobbigt som det faktiskt är och jag håller nästan på att gå sönder inombords för just nu, just nu när läget är som det här, så har jag ingen som helst stor påverkan på ditt liv. Jag vet att det låter dumt, men jag är så van vid att alltid ha dig här. Jag måste bara sluta tänka att det här är slutet, att det inte kommer att funka osv, för det kommer förfan visst att fungera!!!



"jag är så sjukt jävla mycket din också. allt känns så konstigt just nu...

det är ju meningen att jag ska vara med dig liksom. Jag vill säga ALLTID, bara du inte blir rädd då..

JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN KÄRLEK, kommer aldrig att glömma dig förstår du väl!"

ohdear

tavlan som jag fick av jonas på min födelsedag. (ohdear.nu) HAN ÄR FREAKIN' AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0