02.01


hej allvarligt talat nu håller jag på att gå sönder
av trötthet. och jag har myyyyyyckeeeeet kvar att göra!!!! uefheiughijergpokjpkergmjrö
FRUSTRERAD ÄR BARA FÖRNAMNET det är inte ens första bokstaven till förnamnet inte ens första ljudet av vokalen eller konsonanten eller vafan det heter
I AM INSANE
ÅH
jag kan lova dig dyrt och heligt att om du ens nämner något om uppgiften "English speaking countries" och om Kanada imorgon efter klockan elva så kommer du att ha sett din sista soluppgång
och nu är klockan två (bara barnet egentligen) och jag är inte ens I NÄRHETEN av att vara färdig
jag är så jävla trög
detta jävla fucking rövarbetet skulle vara inne & redovisat i torsdags MEN är det färdigt då? har jag gjort det klart och fint ocn snyggt och allt? NEJ
jävla helvete också och här sitter jag nu och har sjukt ont i magen av allt kaffe jag har dragit i mig (läs: 9 koppar)
MÅSTE sluta skjuta upp saker och ting MEN inte fan lär man sig nånting
fittskola




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0