00.34

hej.

kom hem för en timma sen och jag är så trött så att jag nästan kollapsar. mina fingertoppar ser fortfarande ut som russin efter allt vatten jag har haft nära mina händer och på min ena arm pryder ett illrött 5 cm-stort sträck. fan ta värmeskåpet på mcdonald's.
och min tungspets är skållad.
på mina ben sitter mina nya, superslimmade supertajta jeansimterande leggings om jag köpte idag och jag har på mig dom för att jag ska kunna få någon somhelst blodcirkulation i benen imorgonbitti. ni vet, dom är stretch.
jag borde egentligen sova nu för att imorrn är det skola + jobb och jag vet att jag inte kommer att orka om jag inte sover nu. men min kropp min hjärna skriker efter en ciggarett som kommer få mig att piggna till och förlänger min sömnbrist en stund till.
på lördag ska jag dricka öl och dansa på söndag ska jag sova och få ha min första lediga helgdag på flera veckor.

det är ok. det känns ok. med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0