02.18


alla tjejer vill vara den tjejen som förändrar den där svåra, sk "bad-ass duden" till att vara den dära snälla, fina, toffel-killen.
jag är och var inte den bruden.
just face it
jag vet inte om jag ska skratta åt hela prylen fyfan vad töntig jag är osvosvosv eller deppa igen mig en till gång
fan det här stör mig även fast jag inte gör det egentligen
är väl bitter
fan måste lägga ner med alla mina jävla fix-idéer 
det blir bara fail & pain så att det skriker om det
fan vad pinsam jag är

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill inte heller vara den tjejen. För killarna vill inte ändra sig. So why waste the time? Tyvärr är alla snälla killar upptagna

2009-01-04 @ 19:49:06
URL: http://totallyemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns inga såna tjejer och inga såna killar.

2009-01-05 @ 16:14:46
Postat av: mattias

guuuud.. håller med siste kommentatören helt

2009-01-07 @ 23:35:14
URL: http://mattiaseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0