03.38


ok ok ok ok bloggen har blivit sjukt oaktiv
har inte skrivit på typ, 4 dagar eller nått
ofett

och vafan är det här, klockan är halv fyra, 03.35 för att vara exakt, och jag sover inte
jag somnade halv sju imorse och gick upp vid tio och jobbade till sju. helt utslagen
och jag ska jobba imorrn (idag) också
nej nu för det fan vara nog imorgon ska jag få håll i sömntabletter!!!!

ok nu är det nytt år. 2009
2008? fyfan vilket jävla år
jag kommer typ behöva fem år till för att återhämta mig från allt som har hänt under dessa 12 månader
365 dagar
hur kan ett liv förändras så fort?

nyåret ringdes in tillsammans med såkallade Mcfamily, hos danny
jag hade kul. tror jag
jag blev sjukt full, gjorde saker som kanske helst skulle varit bättre ogjorda
men jag har inte gjort något fel
och jag har trott, som alla andra gånger i slutet av december, vid övergången till det nya året, att jag ska vakna upp och börja om på nytt all over
men nää
vaknade bara upp bakfull och äcklig klockan fyra på eftermiddagen och upptäckte att den 1 januari 2009 var exakt som alla andra jävla dagar
fruktansvärt dålig med andra ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0