10.27


okokok måndagmorgon och jag är alldeles svullen runt ögonen.
jävla skit. idiot är vad du är. man kan inte hantera saker och ting med sprit. du är en vuxen människa, du borde vara ett föredömme för mig, inte tvärtom. ska jag börja ta skjuta heroin bara för jag mår kasst? nä. det enda jag vet i nuläget är att mitt rum står i spillror och att jag inte längre har en fast bostad. thank you very fucking much

annars så har helgen vart... ganska lam. jobbat och hållit igång, det känns bra. det är jobbet och vänner som fått mig på fötter igen. låter löjligt, men det är faktiskt sant.

jag är trött på skolan, trött på att vara bunden till något. studenten känns så sjukt långt borta, och när jag väl har gått ut skolan så väntar väl den stora ångesten som omfattar vart fan man ska ta vägen när man väl är fri att åka härifrån. men bort ska jag, och det jävligt snabbt. här ska jag inte ruttna.

jag blev full i lördags och ältade gamla misstag & ångrade det som varit IGEN. förlåt för att jag tog dig för givet och höll fast i inrutade mönster
du är finare än de flesta andra och jag önskar att du och jag träffades vid en annan tidpunkt. och förlåt för att mina ord som låter så dumma och att jag säger fel saker när jag egentligen inte vet hur jag ska uttrycka mig
jag vill inte vara ensam men jag vill heller inte lita på någon och bli fördummad för femtioelfte gången. förlåt

Kommentarer
Postat av: aaanniiikka

finns här carrow! just so you know.

2009-01-19 @ 11:30:09
URL: http://annikaundadrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0