14.38


alldeles spattig av allt kaffe jag har dragit i mig
rastlös
spillt kaffe över min t-shirt, eller rättare sagt, min brors t-shirt
han blev arg
jag fick inte "sminka ner den"
hur sminkar man ner kläder? jag vet inte
parfym kan man ju spruta på den
och det har jag. men inte sminkat ner det
nää nu babblar jag bara på, som innan.
åhåhå somsagt jag är alldeles spattig
och skriver inlägg som inte har något specifikt innehåll. det är en massa saker som jag egentligen borde göra, men jag orkar inte.
kreativiten är ju inte på topp
och i huvudet snurrar alldeles för mycket tankar
det är svårt att skriva på mac-datorer
och jag har långa naglar
med neonrosa nagellack
spexigt, kan man tycka, ohja
sen är mitt hår alldeles nytvättat, det är alltså svårt att få styr på. dagen i-landsproblem
men nää. nu ska jag avsluta här och traska in till stan och få mina vänners öron att gå sönder och bli döva av mitt menlösa pladder
annars går mitt "leva-i-nuet" helt ok.
det är bara att stänga av tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0