00.57



Steg 1:
Namn: Caroline
Född: 14 augusti 1991
Skostorlek: allt från 35 till 38
Civilstatus: min kille är freaakkiin' bäst i hela jävla världen
Kär: JA

Steg 2:
Skor du bar idag: randiga, låga converse
Dina svagheter: cigg
Rädsla: att bli gammal och inse att man inte har gjort det man ville när man var ung
Motto: man kan inte bara leva på mackor

Steg 3:
Första tanken när du vaknade idag: fuck är klockan bara två eller?
Första tanken innan du somna igår: att jag vill att det ska bli fredag fort!

steg 4:
Pepsi eller Coca Cola: pepsi max
McDolnads eller BurgerKing: McDonalds, eller va?
Lipton Ice Tea eller Nestea: neastea
Choklad eller Vanilj glass: choklad. utan tvekan

Steg 5:
Svär du: jag är för dum för en bättre vokabulär
Sjunger du: i duschen
Duschar du varje dag: nja, blir ofta så
Gillar du skolan: faktiskt inte
Tror du på dig själv: nje
Kommer du överens med dina föräldrar: jag träffar pappa så sällan, men med mamma och mig är det ok

Steg 6:
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol: ja
Rökt: ja
Shoppat: ja
Ätit ett helt paket flingor: nje
Skejtat: JA faktiskt. Jonas ska jämt få mig åka. det hade väl kunnat gå lite bättre
Bakat: ajjemän
Stulit något: nej

Steg 7
:
Har du någonsin ..
Däckat eller varit jättefull: jo
Blivit kallad hora: av min bror TILLOCHMED
Blivit nerslagen: nerslagen och nerslagen..

Steg 8:
Antal människor du skulle ge ditt liv för: inte så många, men några
Antal CD-skivor: många!
Antal Piercings: två. räknas öronen också så blir det fyra
Antal tatueringar: nepp
Hur många gånger har du varit med i tidningen: några stycken
Antal saker jag ångrar: Massor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0