00.41


kan man ha en sån tur att träffa någon som väcker en med att spela ens absoluta favoritlåt? kan man ha en sån tur att träffa någon som man kan prata om livet i flera timmar? kan man ha en sån tur att träffa någon som är helt jävla asbra helt spontant? kan man ha en sån tur att träffa någon som får en att känna sig speciell och unik? kan man ha en sån tur att träffa en sån person?

jag tror jag har det.
(carro jag tycker du är finast av alla här tillsammans. och du har inte ens balklännig, lockar och smink på dig)

helgen har varit skitbra all over. all fucking over. johanna fyllde 18 i fredags och drog till med fest, så jag och tova åkte till my vid klockan sex för att börja förfesta och dit kom även världens bästa jobbpolare. vi drog till johanna och sen ut. sen vid tre mötte jag upp jonas och vi cyklade hem och sov.
vaknade upp igår vid två och åkte ner till stan och köpte kaffe & frallor o satte oss i picasso. sjuuukt varmt! jag åkte hem och sen kom tova och styrde upp allting med nudlar & rosé. vid elva gick vi till caféet och drack öl, vidare till asian en kort stund och sen finally tre hjärtan som var SJUKT VÄRT. har inte haft så kul ute på mycket, mycket länge... vi drack öl & dansade till gamla hits (dom spelade tillochmed min & tovas låt. brooo!) sen donken för nattamat och sen träffade jag jonas och vi åkte hem :)
och idag sov vi länge, klippte gräsmattan och fjantade rundor. sen tog vi bilen ner till tylösand och kollade på när alla fina gick balen.

that's about it.
nu är allt ganska solid och jag mår faktiskt helt ok. jag har landat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0