22.54


skit jag har precis tryckt i mig en hel burk ben & jerry. jag har gått upp något så galet mycket i vikt på den senaste tiden.
inte ok.
måste fixas.
sen så är mitt humör okontrollerbart. ont överallt är skitglad sen växlar det och jag kan börja tjuta för igenting. liksom, hur normalt är det att börja lipa till scrubs? menar ju det.
jag är ett premenstruellt monster

WELL här är lite random bilder som jag inte pallar fixa till men iallafall

troett
trött suddig tjej SÅHÄR SER JAG UT JUST NU. trött var ordet

  jag o sandra
jag har tydligen varit saknad de där två dagarna jag var borta. hon är en fin vän :)
och sen var vi på stan

tova gbg
vi var ju i göteborg. men jag orkar inte lägga upp några bilder därifrån. så ni får nöja er med tova på bussen

öldrick
vi var på chateau lounge och drack öl i fredags. det var ok

NEJ NU ORKAR JAG INTE MER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0