HÄCKSAX


ikväll är en sån kväll så jag bara vill ta en stor jävla häcksax och klippa upp bröstet och SKRIKA ut allt jag verkligen känner. Klippa upp huvudet också för den delen också.
min favoritsyssla nuförtiden är att antingen sitta på min balkong och röka och lipa över helt dumma jävla grejer eller så är det att ligga i min säng med huvudet under täcket och tycka synd om mig själv och att hela världen är emot mig.
Ikväll är jag fem år och envis och vill skälla på folk. Sitter på min jävla balkong och lipar. sovit bort hela dagen. blir arg på pojkvän för ingenting. känner mig orättvist behandlad. JÄVLIGT jobbig känsla. Blir förbannad för att jag tycker att ingenting blir som jag vill. Men grejen är ju att saker kan gå som jag vill om jag engagerar mig lite men jag är ju så jävla dum i huvudet så jag gör ingenting åt det. Så jag får väl skylla mig själv.
Det är väl bara att fatta att life sucks and then you die. Att man ska ABSOLUT INTE försöka glädja sig åt något för det kommer bara att gå åt helvete i slutändan. ELLER HUR?
nä. jag är bara jobbig ikväll.
Jag tycker så sjukt synd om Jonas att han får stå ut med en fjortonårig-jag-har-issues-med-allt-jag-är-så-jävla-speciellbrud hela tiden. Att han orkar.


situationen går från komisk till hopplös och gör en långvarig u-sväng vid misslyckad precis innan den nuddar vid chanslös och sen besöker undergång, samtidigt som den splittras och känner sig ambivalent. splittrad. varken glad eller ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0