0430


nu är klockan över fyra och jag har äntligen (ha-ha-ha) tagit mig tid och skriva här. Bloggningen har ju inte varit prioritet ett om man säger så... Jag bryr mig inte så mycket, faktiskt. Jag bloggar inte för att jag vill att folk ska läsa, är lite av ett sätt att skriva av mig då och då. Vilket är sjukt skönt.

Annars... mår jag faktiskt ok. Fan man måste lära sig att må ok, allt behöver inte vara sådär sjukt jävla överbra hela tiden, och om det inte är det så betyder det inte att allt är skit och dåligt. ok är faktiskt helt ok! Men att nöja sig med det är det som är svårt att lära sig, för mig iallafall. För jag har alltid levt på svart eller vitt. Skitbra eller asdåligt. Antingen eller, inget mittimellan. Men just nu är ok nog.

Jag kom precis hem från jobbet... Imorgon blir det att jobba natt igen och sova bort hela dagen på söndag, det är bra med sömn för då går tiden fort och på kvällen kommer min Jonas!!
Fan, det har varit vi i ett halvår nu. Eller ja, sen första gången vi träffades. Och då blev jag fast. Helt totalt fast. Och jag får fortfarande fjärilar i magen. Tvivlar inte en enda sekund.. Och bara grejen att vi just nu sitter och planerar en framtid tillsammans är ju bara helt jävla sjukt.. Hur kan man vara så säker på varandra? Jag vet inte. Men jag är säker och om jag fick bestämma så skulle jag reda bo där uppe nu.



jg jonas

jagjonas

jonas
jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar oss

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0