2050



ok. bloggen har väl inte varit prioritet nr.1 på den senaste tiden.
allting handlar om motivation. jag är en sådan människa som är i ett sånt sjukt illamående stort behov av motivation och uppmuntran. Jag kan tappa suget direkt och bara gräva ner mig i min egna självömkan och tycka allting bara är skit skit skit skit och en stor jävla påfrestning. vilket det egentligen är. och vilket det egentligen INTE är. jag gräver ner min i en ångest som slår undan benen på mig och får mig nästan vända mig ut och in, oroskänslorna skriker hela tiden på min uppmärksamhet men jag vågar inte känna efter. för vad har jag att vara orolig och ha ångest över? ingenting. så varför håller jag på som jag gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0